Année
2018
Mots clés
Résumé en anglais
The matter here is to assert that changing the world can sometimes mean a simple “click”. A start-up can confront multinational firms in the cosmetic industry. In order to build an international beauty empire, this thesis can help emphasize a more comprehensive approach regarding the strategical communication issues we can find within companies that want to build an online presence or companies that are born thanks to the digitalization and the proliferation of social medias, dealing with several aspects such as the online reputation, strategies used in order to drive traffic and attract potential consumers. Also, it highlights the new power of internauts who become consum-actors through their several powers of influence.
Nombre de pages
61
Type de dépôt
Mémoire de Master
Langue de publication
Anglais
Éditeur
Université Angers
Lieu d'édition
Angers
Citation Key
dune9400
URL
http://dune.univ-angers.fr/fichiers/14000451/2018HMLEA9400/fichier/9400F.pdf
Mémoire
Libellé de l'UFR
UFR de Lettres, Langues et Sciences Humaines
Libellé du diplôme
Master Langues étrangères appliquées
Libellé de l'étape
M1 Langues étrangères appliquées
Bac+
4
Publication du contenu
Diffusion du fichier :
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